Lite kort!

Tjena på er!!

Tänkte bara skriva några rader så att ni ser att jag lever!! Jag har inte haft tillgång till dator på en vecka, så därför har mitt skrivande blivit utebliven.

Har ganska mycket att göra på jobbet nu, vi började nämligen med nattlucka i går. Så jag fick lägg om mina uppgifter under kvällen för att få ihop det. Så har det börjat en ny tjej ifrån Växjö. Men hon har jobbat på statoil innan så det kommer nog gå smärtfritt.

Om jag inte kommer in och skriver mer så kommer vi upp den 8:e mars. Alltså på tors nästa vecka. Vi åker iof redan på onsdag natt när jag stänger. Så får ni träffa våran lilla Max..=)

Nej nu ska jag pyssla lite...heeheh!

Dagens hyllning!!

Till min älskade Peter!!
Mina päron och syskon + Martin och Frida...jajjaa med det fattar ni!!
Mörarpingarna för att ni hjälper oss med Max!!

You only live once!!

Goodingen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback