Ny peroid

Hej och hallå!

Så nu ska jag vara själv i 2v igen...jaja det får väl gå, men det är allt annat än kul! Vi var uppe i hfs under helgen som var. Jobbade lite på cafeet unde torsdagen. Var många glada miner som trillade innanför dörren. Peter fick hjälpa mamma ute i skoaffären, det hade kommit några kartonger med "pjuck"...=)

Det var skönt att komma upp till skogen och få slappna av. Maxan fick träffa dom stora "boysen" och busa av sig lite. Han är fortfarande trött, lilla kotten...=)


Jaha sitter och försöker planera min 30 års fest. Vilka man ska bjuda, vad man ska äta, vart man ska ha den, hur många man ev blir och vart alla ska sova...ujujuju!! Igentligen skulle man ha 2 fester. en här och en i hfs. Men jag orkar inte med och flacka fram och tillbaka. Har iofs inte så många "peps" som vill komma skulle jag tro. Men jag bjuder bara dom nära och kära som jag bryr mig om och som står mig närmast. Vilket  inte är många men ack så betydelsefulla....=)

Nej nu ska jag ut med Max en sväng..!


Dagens hyllning!!


Min Peter, älskling jag saknar dig! Jag älskar dig, du är mitt allt!

MIn bror för att han har hittat en jordnära tjej för en gång skull...

Sen mina päron och tack för i helgen!!

Mj och syster för att ni är mina 2 galningar!!


You only live once!!

Goodingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback