GLAD!!!!!

Japp nu är den tråkiga deppen över, vilket den var redan i onsdags förra veckan...=) Som ni alla vet så varar inte mina deppstunder så länge, men är väl behövliga ibland. Så nu skiter vi i det...!!

Köpenhamn med min älskling, guuud  så underbart skönt att sitta i solen med den man älskar över allt annat i världen och dricka bir!!! Mmmmmmm....får gärna bli fler gånger!!! Puss älskling!!

Sen fick jag en så fin present, Peter köpte löshår åt sin tunnhåriga flickvän. Jag blev så glad, även om jag inte hoppa och skrek. Jag blev så glad  att ja blev alldeles varm inuti....=)
Så här blev jag att se ut

image14

Inte så glad min, men jag var koncentrerad. Det är avancerat att ta bild...=)

Sitter ensam hemma och äter. Peter är på jobb igen och MAx är ute på kollo i Mörarp...=)
Saknar mina älsklingar!!

Nej, nu ska jag äta upp och åka till jobbet snart...=)
Skriver mer en anna dag.

Dagens hyllning!!

MIn Peter, jag älskar dig och saknar dig mitt allt!!
Syster, Mj ,Sandra, Stewe, Päronen, Frida, Albin...osv!!

You only live once!!

Goodingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback