Varit på båten!!

Tjena tjabba hallå!!

Japps, nu har jag varit på båten en sväng och hjälpt min älskling med lite matlagning och så. Skönt att komma bort lite och fått vara ledig i några dagar ifrån jobbet. Tack Frida och Steve för eran kommentar, det värmde. Skönt när folk skriver att dom uppskattar en!! Me love ya a lot!! Jag känner mig mycket bättre, gjorde jag iofs direkt efter att jag fick skriva av mig lite. Är faktiskt ganska skönt....det är som en sten som lättar ifrån hjärtat. Ja nu ska vi snart åka hem i varje fall, först ska vi åka och titta hur Kjelle man bor. Dom ligger nämligen i Kalmar så det är ju inte så långt hem till Kjell på Öland, ya know....=) Nej nu ska jag gå ut till bilen med packningen!!

Tack för mig, Hej!

Kommentarer
Postat av: Frida

hej vännen =)
allt bra med dig?
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback