Herregud!!

Det va väl ett tjat om den där mobilen Sandra....hahahahahaha!!
Me love ya`!

Jaha inte är dom färdiga med köket heller, med det skiter jag i.

Såg   e n skapligt cool kille inatt  (trorhan ja)han  slog med ett järn rör på allt han såg. Jag hann iofs parkera bilen i garaget och komma in i trappuppgången innan han han fram till våran korsning. Men jag hörde honom lång väg, den small hela tiden. Vilket psyko, nej aktiv dödshjälp på plats!! Är det konstigt att dom skjuter folk ibland...Nej skulle inte tro det. Jaja civilarna kom och tog honom, så det nämligen ifrån vårat sovrumsfönster. ( nyfiken som man är...hehee)

Suger att jobba stängning, det händer inte mycket och kvällarna går apsakta. Har inget att se fram emot när jag slutar heller, varken Peter eller Max är hemma då. Så det är bara att åka hem och läsa lite så att man sussar gott sen...=) Appropå det så ska jag nog försöka hinna städa bilen någon dag. Precis som om att ni bryr er om det eller hur...=)

Sen känner jag mig lite blek, ska nog sola någon dag när jag orkar och OM jag orkar.
Har haft halsbränna i 1v snart som inte vill försvinna, plus att min älskade karl är sjuk. Så han kommer väl hem och smittar mig.Men nej det blir det inget med. Jag ska proppa i mig vitaminer.
Oooohhh...Star traek på tv. Viklken dynga..Ha!

Nej nu ska jag hänga lite tvätt och gå ut med Max!!

Dagens hyllning!!

Går oavkortat till min Älskling!!! Krya på dig min goding!! Så ska du få massor av kärlek när du kommer hem!!!
Jag älskar dig!!

You only live once!!
Goodingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback