Ingen lust.

Sitter helt likgiltig och funderar lite, jag måste vara en enstöring grandmale... Orkar inte med folk, är jag ledig så är jag ledig. Tror det är jobbet som tar död på mig. Alla dessa idioter till kunder. Nej fy fan va trött jag är på dom. Om det inte vore för mina arbetskamrater, hade jag inte orkat en minut till. Tror jag är lite off för jag har så fruktansvärt ont i huvudet idag, pga att jag sprang in i en dörr igår. Har en bula som hänger över mitt höger öga just nu. Trycker som satan på ögat.  Men det går väl över det också.


Sanna och Mette kommer hit ikväll på mat. Vi ska sitta och snacka lite, ta det allmänt easy...


Nej nu ska jag göra något vettigt.

Saknar dig min älskling!!

Älskar dig Peter!!


Kommentarer
Postat av: frida

usch da.. det lät inte speciellt kul :s
hoppas att bulan går neråt.. massa kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback