Instängd!!

Ja precis som jag skrev så är jag instängd i vårat sovrum, med Max. För dom är fortfarsnde inte klara med rördragningen. Så i morse kom dom kl nio och ringde på dörren, det var ju bara att pallra sig upp å öppna.
Dom var in och lämnade grejer och gick igen. Men vattnet är ju avstängt i lägenheten, så jag fick klä på mig och åka hem till syster och gå på toa. Sen gick jag och Max en långpromenad i det goa vädret vi har idag.
Sen lånade jag även duschen, tänkte att det är lika bra.

Sover ute i Mörarp i natt, dom behöver även  hela dagen imorgon för att bli klara.
Gud va städning det kommer bli.  Det ligger ett tunt lager med gipsdamm i hela lägenheten, men dom är faktiskt duktiga på att städa efter sig.
Jaha så får vi se hur det går med vårat husbygge. Det verkar inte börja bra i alla fall. Krånglar det så skiter vi i det. Vi ska ha det huset som vi har bestämmt, annars kan det kvitta.
Då köper vi ett annat hus. Men som sagt vi har inte brått.

Längtar efter min älskling så mycket!!
Peter du är den finaste, vackraste och älskade jag har. Du är mitt allt!!

Dagens hyllning!!
Till min blivande make, jag älskar dig!! Puss på dig godingen!!
Till syster som är så snäll och goo jämt, me love ya´a lot!!  =)
Frida som sitter ensam i huset och bror som jobbar i Jönköping!!

Ta vara på nära och kära, du lever bara en gång!!

Goodingen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback