Mupp dag!!

Ja precis, idag har allt gått åt helvete. Vi vaknade och gick ut med max och Wilma. Känner mig pluffsig som få. Fattar inte vad jag går upp i vikt av, helt jävla oförståligt. Herre jävla gud, så håller max på hela tiden och terrar. Tror han kan göra vad han vill. Drar som om det skulle gå en löptik 2m framför. KONSTANT! Fattar inte när man säger ifrån heller. Vilket gör att dessa underbara promenader, som jag annars älskar, blir bara ett rent helvete.
Fick blommor av min älskling igår, jag blev jätteglad!! Men det lyckan försvann snabbt när jag tänkte på promenaden som skulle ske senare med denna galning till hund. Jag blir så stressad när jag tänker på allt skit. Jag kan inte koppla bort det, Peter har en otrolig förmåga att koppla av. Men jag kan inte göra det när jag vet att det är någon jobbigt eller obehagligt som väntar. Då blir jag så fokucerad på detta "problem" så jag kan inte koppla av förrän det är avklarat . Så har jag alltid varit och det sabbar så mycket i mitt liv. Nej nu ska jag försöka att koppla av, utan att somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback