Väntar

Japp jag sitter och väntar på att min älskling ska ringa, han är genomförkyld stackarn. Har precis varit ute och gått Maxen. Så lekte vi lite med bollen i det höga grästet. Då tappade han sitt halsband, så matte får åka och köpa ett nytt idag. Ja det var ju en tidsfråga, det var nämligen för stort....=) Tänkte passa på och hämta Peter`s present samtidigt!! ( nu blev du nyfiken va?!!)

Ja i vilket fall som helst så har målarn målat en gång, så det är en gång kvar sen är det klart!!! Skönt, det blir storstädning på måndag, för på tisdag har jag inte tid. För min älskling kommer hem, då blir det mys på hög nivå!!!
Heheheheeh!!!!

Åter till våran tvätt, återkommer imorgon !!

Dagens hyllning!!
Jag älskar dig Peter Alexander Mayr!!!
Alla andra önskar jag en trevlig helg!!!

Carpe Diem!!!

Goodingen!!

Kommentarer
Postat av: frida

ååh vad söta inlägg du skall göra jämt.. =) fan ligger ju i lä där. Usch da, du får krya på dig och inte bli smittad en gång till när peter kommer hem :S gud vad hurtig och springa runt o städa.. borde väl ta tag i det där jag med :S
Massa kramar till underbara Linda :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback