Blommor!!

Hahahahahahaaa.....Jag fick blommor via bud av min älskling idag, åååhhhh va glad jag blev. jag har världens super goaste pojkvän. Jag är så glad för att jag har honom.....=) Helt oväntat så supergooo!!!
Har nog aldrig varit så bortskämd med kärlek i hela mitt liv......yeehaaa!!!

Sitter just nu och tittar på våran fyrbenta son,som ligger uppkrupen i ena soffhörnet och sussar. Maxan är för goo, men kan vara bra djävlig ibland....men så är det med "tonåringar"...=)

Ska upp och jobba på mammas cafè på Lördag, snabbsväng. Upp Fredag och hem Söndag.
Jaja man måste ställa upp för sina päron..

Dagens hyllning!!!
Min älskling för han är det bästa jag har...
Sandra för mosters lilla Lovisa..
Syster för att hon gjort mig så fin i håret...

You only live once!!!

Goodingen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback