Hetsig helg!!

Fullt ös medvetslös....hahahaha är det inte så man säger. Jag har jobbat som en galning på mammas cafè under lördagen. Våran kära mor var nämligen på en välförkänt semester på Mallis, men hon kom hem på natten mellan lör-sön. Så det var bara lördagen som jag behövde jobba på. Men det gick hur bra som helst. Trivs när det är mycket att göra. Det roliga var att jag har vant mig med ganska högt tempo här nere, så jag hade läget under kontroll hela tiden. Så när rushen kom där uppe, kändes det ganska lugnt....hehehehe!

Men jag kan säga er att jag saknar inte Hällefors/Grythyttan över huvudtaget. Det jag saknar är mina vänner, mina päron, säktingar och Baståsen. Om jag kunde flytta dom hit ner så skulle vi nog inte åka upp allt för ofta. Sen vet jag att det känns inte kul att åka upp utan Peter, känner mig som en halv människa utan honom. Honey...you are my one and only!!! Tänker på att allt blir vardag till slut och man får börja lägga ner lite krut i förhållandet. Men det kommer nog att bli annurlunda för oss. Vi träffas inte varje dag under 2v och när han är hemma, så jobbar jag som vanligt. Känns i hjärtegropen ibland, vill bara sätta mig ner och gråta för jag saknar honom så.
Även om vi inte gör mycket vissa dagar, innan jag börjar jobba. Så känns det så skönt att veta att jag kan krypa upp i hans famn och bara vara....!!!


Vill även visa en bild på min söta gooding Lovisa!! Jag är moster för 2:a gången!!!
 image13

Och på våran söting Max!! Sover vilket han är världsmästare på!!
image14

God natt på er!!

Kommentarer
Postat av: frida

Ååh vilken otroligt söt bild på max.
Hoppas att färden ner gick bra och allt är bra där nere med er =)
Kram Från Karlstad

2007-09-15 @ 19:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback