Jaha nu har det gått 2v!

Har varit ute i Bruce skog med Maxan. Vi hade följe med Sanna, Elin och deras labbe Pima. Dom lekter jättebra med varandra. Vilket förklarar att det blev dusch av två hundar.
Ska hoppa in extra på jobbet i 4 tim idag, Maxan får följa med ikväll om han inte ska ut till farmor och farfar i Mörarp.

Min älskling fyllde år igår...GRATTIS!!! Tråkigt....väldigt tråkigt att han är på båten just på sin födelsedag. Min pussgurka...=)

Vill passa på och tacka alla och tala om att jag hade en trevlig fest i Baståsen...!!
Kul när Törnbloms dök upp, blev en rolig överaskning!!

Dagens hyllning!!
Till min Peter, jag älskar dig, du är mitt allt!!!
Bror och Frida till deras mysiga hus, lycka till!!!
Syster och MJ för alla järn i elden som ni har!!
Mina Päron!!
Sandra och hennes fam!!

You only live once!!

Goodingen!!


Kommentarer
Postat av: Elin & Pima

Jaaa,,, de hade skit roliggtt

Postat av: frida

hej gumman!
jo det var riktigt ledsamt. hade varit kul o härjat lite till men det kommer väl fler gånger förhoppningsvis =) Du e ju för söt.. me love you to :D Kramisar

2007-09-30 @ 10:50:59
URL: http://fridalundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback