Lördag!!

Super gott väder idag, vi tog en kaffe på lådan idag.
image29
Jag och Inge-Gerd har en lite kafferast.

Annars har det varit ganska långdraget på jobb. När man stänger hela veckan och plötsligt upp tidigt för att öppna så blir man lite sliten. Ni kan få se hur jag såg ut igår kväll vid 23.45. Något sliten kan man lugnt säga.
image30

Här vill jag bara åka hem och lägga mig. Trött innan man kommer hem, man vet vad som väntar....=)
Men det gick bra att komma upp imorse, trots att grannarna som bor typ 8st i en liten 2:a under oss, förde ett jävla liv vid 04.30 i morse. Jag är glad ändå för det är flytt till huset nu under veckan och Peter kommer hem till mig...min älskling jag saknar honom så förbannat mycket.
Klicka för att se nästa bild
Här är bild förresten på en valp vi tänkte köpa, men vi insåg att det finns inte tid för en bebbe till.
Men kan mycket väl tänka mig en amerikansk bulldog/ rottis om något år. Så att maxan får en kompis. Jajaja...det får framtiden utse. Blir vi med barn så finns det nog kanske tid när jag är mammaledig, eller inte...=)
Jajaja....var helt såld på denna sötnos, can you blame us!!
Från det ena till det andra så börjar jag bli ruskigt snus sugen. Slutatde på nyår efter min kraftiga magsjuka.
Men jag ska kämpa på så gott det går!!!!!

Ha det gott!!!

Goodingen!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

men vilken goding :)

ja, den vart jätte trevlig. kul med massa folk men var jävligt trött efteråt. Helt otroligt.. inte en droppe alkohol under hela helgen. hade varken sug eller lust. bara sleten :)

spännande med present! Själv skall jag åka med din bror nästa vecka och välja ut vad jag vill ha.. vet ju inte själv :S

Hoppas vi ses snart! Massa kramar och pussar från oss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback