Färdigt!!

Ja tro det eller ej men vi är helt klara med målningen av huset, ofattbart skönt faktiskt!! Men vi hade fullt upp hela Söndagen!!
Ja syster och Mj vet vad jag talar om...hehehehe!! Söndagen vi sent kommer glömma. Men är glad över att ni kom, annars har vi stått här med liften i leran fortfarande.

Ska lägga in lite bilder på det färdiga underverket bara jag hittar usb kabeln. Tror min andra hälft tog den med till jobbet.
Men jag tror det ska ligga en till här hemma någonstans.
Annars är det ganska lugnt idag. Tråkigt som vanligt denna tisdag, för Peter har åkt på jobb i 2v.

Nej nu ska jag göra någon nytta..!!

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Va skönt att ni blivit färdiga...!!!! Vi har inte ens börjat :/

Så är det väl när man lever ihop med en målare :O

Hoppas allt är bra!

Pöss & kram

Postat av: Frida

vad härligt :) det vill vi ju se bevis på! skönt att syster o blivande man kom o hjälpte till :) ha de bra. massa kramar

2008-08-27 @ 20:18:00
URL: http://fridalundquist.blogg.se/
Postat av: Åsa

det finns nåt till dej på min blogg

2008-08-27 @ 22:10:06
URL: http://anfos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback