Max!!

Stackarn...hans tass är svullen. Förstår inte varför han ska slicka på trampdynorna? Jag kan inte se några märken efter insekt, orm bett. Ja orm vet jag att det inte är för då svullnar dom jättefort. Så då är det bara att sticka iväg till vet om han inte blir bättre under dagen. Han har fått anti inflammatorisk tablett. Han sover som en liten gris nu, för det blev inte mycke sova för honom inatt. Men det ska nog bli bra med korta promenader och mycke vila. Synd bara för jag hade tänkt att vi skulle gå långt varje morgon. Brukar jag och Max ha som tradition varje gång som jag har stängningsvecka. I.o.m att Peter är inte hemma heller så brukar vi passa på att gå extra långt. Jag skulle helst vilja ha ett jobb, där jag kan ta med mig hunden. Ett eget kontor i något hörn någonstans.

Det är något tröttande med detta väder vi har. Kan säga att regnar det här, så innebär det halvstorm varje gång. Inatt blåste det så mycket att jag fick ställa in tunnorna i garaget. Jag behöver varje fall vara ute varje dag för att vakna till. Men med detta väder så är det med livet som insatts.

Nej nu ska jag plocka fram snabeldraken en sväng!

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Halsbandet kom idag - TUSEN TACK!!! Jättesnällt..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback