Jag lever!!

Ja vi lever tro det eller ej...=) Håller på att avverka mig sista dagar på macken innan semestern. Ska bli ofantligt skönt med lite avkoppling. Min mage har varit helt ur balans, men är på bättringsvägen. Peter har hjälp sina föräldrar och fixa i ordning källaren. Så vi är som två pensionären på kvällarna. Går och lägger oss vi 20-21 tiden....hahahahaa!! Helt slut och hinner inte mer än pussa godnatt så somnar vi. Har mycket som ska göras innan vi åker upp till G-hyttan. Så jag kanske inte skriver på ett tag igen. Men jag ska försöka!!

Nej nu är kl 05,20 dags att dra iväg och öppna metropolen i hbg! Hahaha!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lina & James

Tjabba Bruden! Hade inte tänkt på det tidigare men någon är snorig, den saken är klar. ;) Nu var det en hel hög med åskådare men det kanske är Mr. L som är den skyldige ... haha... Hoppas vi ses till jul. Kör försiktigt! kram kram

Postat av: Lina & James

GOTT NYTT ÅR!!! Kramar från Lina, Lowell, Alih & James.

2008-12-31 @ 13:01:29
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback