Mycket nu!!

Ja nu hopar det ihop sig riktigt idag!!  Hade bråttom hem för att gå ut med Max inna stormen tog i ordentligt. Plus att jag skulle hinna hämta mina glasögon och sätta mig ner och räkna på kakel. Därför innnan skulle jag köra ut till min kära syster som ligger helt däckad, med alvedon för hon hade slut. Då ringer det mark och grund läggare som står på våran tomt och vill att jag ska komma ut och godkänna utmätningen på tomten. Det var klockan 10 imorse, vilket innebär att jag har frukost på jobb den tiden. Men dom fick vänta till em till jag kunde åka ut. Det såg jättebra ut och dom förklarade hur som skulle göra. Fick reda på mycket bra saker, som man har funderat på innan. Det var trevliga gubbar, som även frågade om det var något vi ville ha hjälp med. Det tycker jag var skönt, i och med att man är grön på området. Som sagt man får ännu mer skinn på näsan av att bo här nere. Men imorgon måste jag ringa runt och ha mig när jag kommer hem. Hoppas att kakelsättaren ringer mig imorgon.

Nej nu får min älskling ringa!!!

Ha det gott!!

Goodingen!!

Kommentarer
Postat av: Frida

låter som du har mycket att stå i :)
kram

Postat av: söstra di

ja du söstra mi...du säger att du får mer skinn på näsan där nere...ja den lär ju bli härdad av allt blåsande iaf! HAHAHA skinn på näsan har du väl alltid haft! puss! love you! kraam!

2008-02-08 @ 11:24:48
URL: http://zazzarottiz.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback