2 åring i huset!!

Idag fyller våran älskade son 2 år!! Så det har firats med lite pizza och gottis till våran rottis! Max har även fått en promenad i sin älsklings skog, nämligen väla skogen!! Finns många yummiga dynghål att hoppa i där. Vi får alltid ta med en dunk med vatten så man kan tvätta av all gegga innan han hoppar in i bilen. Men huvudsaken att han är lycklig!!
Han blir så glad när man svänger av och in på vägen till skogen så han tjuter bak i bilen..Detta vrål kommer även när vi närmar oss Syrran och Mj`s hus, för då ska han få träffa wilma. Sen även när man åker in på seskarögatan till Pima.
Något som jag är imponerad av är att han blir helt tokig när vi svänger in på Grängen vägen hem till Baståsen, flåsar och gnyr i en hel mil. Han har inte varit där så många ggr men han kommer ihåg, tro mig.!!
 Det blir high life till jul uppe på Baståsen det kommer att vara 4 rottisar, 1 pittbull/labrador och 1jackrussel!! Sen kommer mormors biconfrisè.( ja hur det stavas vet ej jag)..ojojoj!! Ja det blir kul med en riktig hund jul!!

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag förstår att han är lycklig när han kommer till Hfs kommun... eller inte...???

2008-11-24 @ 18:26:36
Postat av: Lina

GRATTIS MAX PÅ 2-ÅRSDAGEN!!! =) Hoppas vi ses till jul...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback