Äntligen minus och snö!

Ja äntligen har vi fått snö här nere. ååhhh minusgrader...=) Vilket är en bonus, sen har solen varit framme idag, kan inte bli bättre. Jo det kan det, om Peter var hemma. Jag har bytt till vinter sulor på bilen idag, sen tog jag en tur i Mercan för att underhålla elektroniken i den. Den står bara i väntan på att få ny ägare.

Annars händer det inte så mycket. ska försöka hitta lite julklappar, det är inte lätt att veta vad man ska köpa till alla. Man vill göra dom glada och inte ge dom något för den sakens skull. Då kan man lika gärna skita i det tycker jag.
Men  vad ska man ge till respektive mor-och farföräldrar? Dom har precis allt. Det är lätt att det blir ännu en prydnads gjej att damma för dom. Har ni några tips förutom prydnads grejer så får ni mer än gärna komma med förslag!! =)

Längtar verkligen till jag ska ha semester, börjar kännas tungrott på jobbet nu. Hjärnan går på högvarv, man vill inte missa att göra något. Så det ska bli skönt att slappna av ordentligt. För även om man är ledig så tänker man ändå på hur man ska lägga upp nästa vecka. Så är det och så fungerar jag. Visst glömmer jag som alla andra, men i mina ögon ser jag det som ett misslyckande och kan bli riktigt förbannad på mig själv. Ja jag blir även irriterad på andra men håller det för mig själv. Men jag tror dom märker nog ganska väl om jag är missnöjd även fast jag inte säger det rak ut. För väl skärpa mig och säga ifrån om jag tycker det är fel. Vill inte trampa andra på tårna, men om jag blir det själv så kanske det är dags att sparka tillbaka...=)

HA det!!

Kommentarer
Postat av: Kerstin J Hfs

Och när slutade du säga vad du tycker...?

Kram på dej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback