Bättre

Ja det är bättre idag, med mig i alla fall men inte vädret!! Det är grått och plusgrader här nere idag....usch!! Har masat mig runt ute med Max i 1tim. Nyttigt men ack så tråkigt i detta väder. Men det kanske blir bättre till helgen, ska pynta och pyssla lite på Söndag hade jag tänkt. Smyga runt i gose kläder, dricka glögg, äta pepparkakor och lussekatt. Kan nog klämma ner lite julmust också, så är allt fullbordat och upp dukat för ett illamående under kvällen! Men va fan det är bara 1:a advent 1 gång per år...tror jag...?? =) Eller Lördag hela veckan kanske!! Nej jag längtar verkligen tills min karl kommer hem och vi får pyssla, mysa och gosa tillsammans!! Allt går så mycket lättare när han är hemma. Då har jag något att gå hem till efter jobbet, nu kan bara sitta och längta!! Ska kolla efter lite julklappar så jag har inte tid mer....jajajaja...tråkigt jag vet men det KOMMER MERA!!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback