Förkyld....igen!!!

Ja mina päron var ner och hälsa på förra helgen. Självklart så var fadern förkyld, men jag tänkte att det är ju lugnt för jag har ju nyss varit förkyld. Jojo...skit i gröna kalsonger., nu sitter jag här tagen på bar gärning med händerna i kakburken och snoret rinner. Men det är inte lika hårt denna gång. Sen ska jag leva på Berocca framöver, för då blir man inte sjuk! Ja det är väl tur att man är ledig så att man inte behöver bli utan pengar också, för det vore som grädde på moset. Ja ska göra ett ryck i alla fall och åka till tippen med kartonger och sopor. Sen ska jag köpa lite snarre till helgen. Tycka synd godis, inte för att jag behöver något ...=)!!!

Max till vänster och Kaxxa till höger!!

Gizmo på besök, gamle gubben!! Min stora gosse björn!!

så här pigg är jag idag!!

Håller koll på omgivningen! Maxan den fruktade...=)


Nej nu ska jag ta tag i lite grejer nu!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Madde

Lika snygg som vanligt, trots förkylning :-)) Krya på dig! Kram Madde

Postat av: Syster

naaaw va söta de är våra goa voffar! =)

längtar tills vi ses igen!

KRAM

2008-11-08 @ 22:26:34
URL: http://www.rottweilerlyan.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback