J...la skit dag!!

Började bra med morgon promenad i solen och hade planerat dagen bra! Tyckte jag i alla fall MEN!
Det ville sig inte riktigt!! Skulle åka ut till Jarls för foto tagning av bilen, därför skulle jag tvätta det innan hade jag tänkt. Åker fram till macken och ställer mig i tvättkön. Allt flyter på tills det är min tur, då startar jag bilen men så dör den på en gång! Försöker flera gånger men nej. Slutar med att jag får gå ur bilen och vinka fram dom andra som står bakom...Satan!

Jaha tänkte jag min vanliga tur med bilar. Fick hjälp av chefen att bogsera bort den till garaget på jobb. Där vi senare försökte starta den. Nu är det så här att den har stått med 10-15L i tanken i garaget ifall någon kommer och köper den. Ja det skulle ha varit full tank egentligen, men man vill inte att det ska vara det ifall dom ska provköra. Så att dom inte sticker med bilen.Så det är inte för att vi är snåla utan av säkerhets skäl. Vi ger mer än gärna bort en full tank vid en bra affär.

Slutade med att Mj kom och vi fick bogsera ut den till firman. Där den få stå i ett varmt garage under natten, troligen is propp i bränslesystemet. I värsta fall är det bränslepumpen. Men det är inget vi kan göra åt det. Det är bara så..
Vi får se vad som händer men allt ordnar sig till slut.

Nu ska jag försöka ladda inför jobbet kl 16!!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: frida

Lät inte som din dag började något bra iaf. hoppas de blir bättre på jobbet. ha de. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback