Julpynt måttlig!

Ja det blev en egenhändig ljusgrupp och byte av gardiner!! Ska åka och köpa ljus stakar till vardagsrummet men inget mer. Vi ska fira jul med mor och far så det känns som överflöd att fixa för mycket. Lite julstämmning vill man ha...=) Igår var jag med syster, mj, sten, ki, pitter och hans tjej på båtarna. Käkade ett halvtaskigt julbord, det var tur att sällskapet styrde upp det till en trevlig kväll. Sov hos syrran med Wilma under täcket. Sen bar det hem vid 9,30 tiden för julstök. Hämtade Maxan hos svärföräldrarna, lycklig som en dag för att han får åka hem till sin kära bur...=)

Lite bilder!!





Peter skepp mitt upp i allt!!



Måttligt imponerad av julpyntandet!!

Kommentarer
Postat av: frida

Vad du pysslar och står i :)

ser ut som ni fått det riktigt mysigt där nere iaf ;) ha de bra och pussa maxen från oss :)

Postat av: Jessica

Åhhh, vad mysigt ni verkar ha hemma hos Er =)

2008-12-01 @ 20:18:02
URL: http://satujonna.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag kommer inte in på min blogg, något kludd. Därför kan jag inte skriva...Hoppas det fixar sig snart!



Kram på er alla så länge!

2008-12-02 @ 09:17:53
URL: http://gladgooding.blogg.se/
Postat av: Madde

Va fint ni har det!

2008-12-02 @ 20:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback