Kalla mig gärna för Faster!!

Japp nu har det hänt!! Jag/vi har blivit fastrar..!! Lilla William kom till världen i Måndags 14:15, så ja längtar till jag får hålla i lilla bebben!! Har inte pratat med bror eller Frida än, så jag vet varken vikt eller längd. Men det hinns med i framtiden. Jag ska lägga ut bild på honom sen, ska bara be om några från bror eller Frida senare. annars kommer nog Frida lägga upp på sin blogg. Har henne som länk om ni är nyfikna på krabaten..=)

Allt för idag!!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Madde

Snyggt namn de valt hehe, nu väntar vi på bilder på godingen :-)

Postat av: freddan

grattis till att ha blivit faster gud vad kul jag väntar oxå med spänning på bilderna på den lille

2008-11-12 @ 17:14:48
URL: http://frefre.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback