Sunday!

Ja nu har mina föräldrar åkt hem. Jag har ju jobbat mest hela tiden, så man har inte hunnit spendera tid med dom direkt. Så syster och Mj fick ta hand om dem. Det är lite jobbigt när dom åker och det är klart att man blir ledsen. Vi är ju ganska tajta i våran familj, så det känns att dom inte bor runt hörnet längre. Men samtidigt har jag min älskade Peter och min syster+Mj. Eller ja vi har varann kan man väl säga. Vet inte om jag är någon tröst till dom övriga, men dom är där i alla fall i vått och torrt.
Skulle vara lite effektiv i em och byta däck på bilen. Men det gick åt skogen. När vi hade in bilen på service sist så bytte dom bromsarna fram. Sen är det en klantröv på Volvo rent ut sagt som har dragit åt lås muttrarna så in i helvete,.Ja vilket innebär att jag måste antingen ring till Volvo imorgon eller svänga förbi Däckia så att dom får hjälpa mig av med skiten. Något frustrerande....satans jävla skit!
Men det är min vanliga tur här i livet och är inte ett dugg förvånad.

Nu ska jag delta i "TOTAL SLAPP I SOFFAN VM"!!! Där kan jag nog ha känning på GULDET!

I vilket fall som helst så har jag tagit Guld en gång tidigare. Det var när jag fick min Peter på kroken!! Guld värd är du min älskling och jag saknar dig så mycket!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback