Em denna vecka

Ja med det menar jag att jag jobbar 16-24. Mindre motiverande men så är det. Har varit ute i skogen med Max idag och plockat ris, plus lite asp löv så att jag kan göra en krans. Den ska placeras på dörren när den väl blir klar. Imorgon hoppas jag att löven har torkat lagom mycket, så jag kan göra den klar. Har bundit stommen idag. Sen har jag städat köket och plockat ordning på kartongerna i garaget. Så det får bli en sväng till soptippen under veckan. Har pratat med kära far och mor igår. Det hade inte blivit någon bebis än. Övertalade pappa att fixa rören inne på lilla toan när han kommer ner. Lite frustrerande att inte fått igång den trotts att vi har bott här i snart 6 mån. Men så är det, kan man inte själv så behöver man såklart hjälp. Bara rören är på plats så är det bara handfat och spegel som behöver skruvas upp.

Jag var in till grannen igår kväll och passade en sovande Williot, medan Christian åkte in till stan och hämtade Jeanette på jobbet. Är faktiskt ganska onödigt att väcka upp lilla "bygg ingenjören" när jag kan gå in och sitta där en stund. Det var laddat med godis och nötter....åh ja mineralvatten. Dom är så goa våra grannar.

Sen gick jag dom långa 10m hem. Skulle beställt en taxi....=) Var ut med Kotten så han fick kissa innan det var dags to hit the sack!! ( Ja kotten för er som inte vet så är det Max)

Har sutit och kollat vad man kan köpa i julklapp idag, det blir nog bra grejer...=)

Nej nu ska jag fortsätta mitt plock!!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback