Måndag!

Japp då är det måndag igen och jag mår mycket bättre. Blev riktigt förkyld natt till Fredag förra veckan. Usch och fy....det är så satans segt. Dum som man är så går man och jobbar även fast jag hade feber. Men det är lita bra, blir bara en massa problem att få in folk en fredag kväll och Lördag fömiddag/ dag. Men Magnus var så snäll och hoppa in dom 3 sista timmarna i Fredags så jag kunde åka hem och få lite sömn inför Lördag morgon. Hoppas jag är frisk imorgon när min älskling äntligen kommer hem. Saknar honom så mycket.

Sandra kom ner i Lördags med sin lilla rottisflicka Kaxxa. Så ybersöt att hälften vore nog. Syster och Mj kom ut i Lördags kväll. Systrarna satt och snacka och skratta som få. Stackar Mj kände sig nog lite utanför. Han satt i soffan och kollade på tv alldeles själv. Han saknade nog Peter....Hhahahahaha.

Nej nu ska uniformen på och vidare till jobbet....Jeppi NOT!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

hej darling! jag drömmer mig bort....och vips så sitter jag i soffan och asgarvar med er igen!!!!!!

hmm...MISS YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fan kom hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback