Sol!!

Vad mycket det gör att bara solen tittar fram, man blir piggare och får mer energi.
Igår kväll kom Syster och Mj in på macken med en matlåda till mig. Dom är så supergoa, dom vill inte att jag ska äta statoil mat...=) Vi vet båda två att det gör jag inte, men dom vill laga mat i det nya köket. Sen skulle jag ätit middag hos dom igår,men eftersom att jag jobba så kom dom med middagen till jobbet. Älskar dom mina "partners in crime" hehehe!

Annars ska jag idag fortsätta att binda våran krans till dörren. Gock riktigt bra att plocka ris och löv igår. Jag hittade massa avblåsta grenar på marken, så jag slapp klippa av grenar. Hade hjälp av våran son att plocka dom. Ja han plockar dom på sitt eget lilla vis, tar dom och skuttar som en liten lycklig unge som fått godis.

Nej nu ska jag klä på mig så att jag kan gå ut direkt Max kommer hem ifrån Farmor och Farfar!

Nu är det bara en vecka kvar tills min karl kommer hem!! Älskar dig och saknar dig så mycket!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback