Hej hallå!!

Gud vad roligt måste jag säga, har länkat mig vidare via bloggar och hittat mina tjej kompisar från skolan. Riktigt kul tycker jag. I o m att man bloggar själv, så tycker jag det är kul att läsa andras bloggar...=) Man får lite koll på vad alla andra gör och håller till. Jag är inte allt för flitig med att skriva nu, jämfört med i början. Då var det som en drog och ja...även en sysselsättning när Peter inte är hemma. Ärligt talat så är han nog den som läser min blogg mest...hehehehe!! 

Jag skulle vila en stund efter jobb tänkte jag, men så fastnade jag i det så kallade "blogg" träsket. Hur man nu kan kalla något som är så roligt för det...=) Synd att sitta inne när det är så underbart väder ute. Men ibland måste jag ta det lugnt efter jobbet. Annars pallar jag inte med min lediga helg.

Nu något helt annat

Har tänkt på en sak: Kommer på mig själv med att komma på en massa smarta och fiffiga lösningar. När kommer dom tror ni....jo när man ska sova. Sen morgonen efter så har man ingen lust alls att ta tag i det.  Vet inte om det bara är jag som är sådan...men så är fallet i alla fall. Förstå mig rätt. Det är inga världsproblem jag löser då....hehehehe! Utan allmänt pyssel i och utanför huset osv.. Så har ni grubbel, tänk på dom när ni ligger i sängen....haha! Sacka om att förstöra ens sexliv eller hur man nu ska säga..=)

Jaja, nu har jag inget mer galet att skriva!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback