Hösten...

Ja nu kommer den smygandes på en. Hoppas det blir en fin höst med solsken och sval frisk luft...
Igår fick vi den nya soffan, det blev mycket pampigt!!! Sen stack vi iväg till tyskland en sväng och fyllde på öl och vinförrådet. Hemma vid 21 tiden igen och helt slut efter nästan 7 tim i bil. Inte så jobbigt men man blir lite trött i skallen. Men det är skönt att ha det gjort. Det brukar räcka i ca 7-8 månader. Ska försöka putsa fönster idag, men det känns ganska meningslöst. Dom kommer vara smutsiga till veckan igen, iom att det kör så mycket lastbilar förbi hela tiden. Som sagt så bor vi i ett nybyggekvarter, vilket gör att det är långt ifrån färdigt. Men det är skönt att få bort lite skit emellanåt.
Sen kommer syster ut i eftermiddag, MJ är nämligen i Norge och tävlar. Så hon är ensam hemma. Nu kommer bilden på soffan....


BIG AS STOR!!!!


Max lite trött efter att ha busat med sin tjej...


Ja här har vi då Pima, som är helt utmattad!!

Så kul, för dom leker verkligen jättebra tillsammans...=)

Ha det gott irån oss..



Kommentarer
Postat av: fredrika

tja!!

kul att du hitta mig.. hur är läget med dig då??här är allt bara bra..jag lägger in dig på min sida om det är ok??så jag vet vad du pysslar med hi,hi..läs gärna min blogg med,ha det gött

kram Freddan

Postat av: Lina

Tjabba bruden! Kul att se lite bilder på Maxan.. ja på er också så klart. :) Du får krya på dig... Kram Lina

2008-09-14 @ 14:31:47
URL: http://jaysblue.blogspot.com
Postat av: Madde

Hej på dig! Vilken jättefin bild på er - ni är så söta :-)

2008-09-15 @ 18:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback