Mår konstigt!

Jag mår som jag hade en förkylning på G. Inte helt konstigt eftersom det växlade i väder och blev kallt i onsdags. Känns som allergi, men ändå inte på något konstigt sätt.. Jaja skiten går väl över. I går hade vi heldag med syrran, vi löste korsord, lagade mat och kolla på film. Kollade på The Love Guru, med Mike Myers. Det var ganska rolig....=) Denna Mike lyckas verkligen med det mesta. My kind of shit...=) Och med korsord menar jag på vårat eget lilla humoristiska sätt.
Nej nu ska jag kurera mig, jobb imorgon igen...=)

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

tja

ja du har så rätt ha,ha..hoppas att du kryar på dig..det är många som är förkylda,föresten jag såg att anne ska ha bebis du får hälsa till henne och gratta ifrån mig..

många kramar Freddan

Postat av: Frida

vad fin soffan blev :) riktigt läcker ;)

usch låter inte trevligt med en förkylning på gång :( men hoppas ni har det bra annars iaf.. massa kramar från oss

2008-09-15 @ 13:42:21
URL: http://fridalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback