Öhh....motivation??

Ja just det, finns det någon som har lite motivation till salu...hmmm! Jahaaaa...det är något man måste skaffa själv och går ej att köpa som micromat eller i piller form. JAja hur som helst så ska jag pallrar mig ur den här soffan och göra något vettigt. Har blivit försoffad och det gillar jag deffinitivt inte...=) Har så mycket ideèr om vad jag skulle kunna göra. Men det krävs en lite större pengapåse till det och den infinner sig inte riktigt än.

Igår gick det tungt på jobb, fram till strax före 22,00. Då kom en stamkund och svängde in, å vad får mitt blåtta öga se om inte en liten söt rottis tik på 10v i skuffen. Jag var tvungen att gå ut och kela med den lilla krabaten. Åhhh hon gnydde och blev alldeles tokig. Hon ville upp i min famn, å pussades som en galning. Så när jag böjde mig ner mot henne, så ställde hon sig på bakbenen med framtassarna på min axel. Sen körde hon in nosen intill halsen på mig och sniffa lite. Lyfte upp henne i min famn och då började hon snutta på min hals, kort där efter så sov hon i mina famn.
Är det svårt att bli helt "sjuk", man vill åka till närmsta uppfödare och säga; en till mig tack och det ska gå fort som satan!!!!

Jaja nu åter till allvaret!!

Ha det gott alles!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback