Tar en jäkla tid!!

Ja det gör ju det ibland, ja för mig att komma till skott. Men jag är lite seg nu plus att datorn är i hopkopplad med tvn. Så när Peter är hemma så sitter jag inte så där överst mycket vid datorn. Kollar nästan aldrig på dum burken när jag är själv hemma. Vilket gör att jag får mer skrivet i denna blogg då. Idag  har vi varit till Malmö och handlat kött hos en slaktare, Peter står just nu och grillar några munsbitar vi hittade bland allt smått och gott. Det var självklart Mj som tipsade oss om detta. Han hittar eller snarare snubblar över dom mest konstigt bra grejer. Men det har nog bara för han är så rastlös hela tiden, så han sitter inte still på arslet. Jo om han ska spela data spel eller kolla på en film...=) 

Nej nu ska jag kolla om köttet är klart!!! Luktar fantastisk gott...yammie!!

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback