2:a Advent!!

Ja nu springer det mot jul! Sitter här och dricker glögg å äter pepparkakor medans våran son sover sött framför tv:n till bingolotto. Han är redan förstörd i ung ålder!! =) Jag har inte så mycket tid över just nu och ännu mindre lär det väl bli sen när det blir spring i benen på lill Mayr. Han har börjat le nu och hjärtat smälter mer och mer för varje gång. För er som undrar hur utvecklingen har gått, så säger alla som ser Nicolas......- Han är så lik sin pappa!!! Åhh...ja det är han verkligen. Ni ska veta att Peter var socker söt som liten påg!! Ja, nu mer snygg då på vuxen språk! Satt barnvakt åt syrran igår, det var häcken full med tanke på att dom väckte varann nonstop fram till 24.00. Men dom är så söta och lätta att ha å göra med. Är gärna barnvakt fler gånger men när Peter är hemma så man kan lägga dom i varsitt rum. Kan inte gärna springa emellan själv när båda är vakna. Men det ordnade sig till slut! Köpte den första julklappen till min stora älskling idag. Det får bli till som små och den fyrbenta nästa vecka.
Nej nu ska jag gå och sätta mig hos lilla matvraket och snosa lite på honom...=)
Saknar dig älskling och älskar dig så mycket!!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback