Berg och dalbana trend...??!

Hallå där alla nära och kära, hoppas ni har fått många fina julklappar och god mat! Travligt sällskap och hög mysfaktor är väl igentligen vad julen går ut på. Ja om man inte är barn eller barnsligt förtjust i paket...=)
Tanken slog mig när jag satt nu och kollade runt på vänners bloggar. Det är alltså bara några få eldsjälar som sitter och skriver varje vecka. Jag vet själv hur det är, jag har inte tid eller lust emellan åt. Men det är så, man har ett liv. Sen känner jag att man har kanske inte så mycket att skriva om och då vill det gärna bli samma sak hela tiden. Då kan man strunta i det ett tag och skriva när känslan faller på.
Gott folk det är inte ett måste att blogga. Men visst är det kul att läsa när det är någon som har mycket på hjärtat och uppdaterar kontinuerligt...=) Jag skulle nog också göra det om jag pluggade eller hade ett jobb som innebar att man sitter mycket vid en datorn.
Lägger in lite bilder på Nicolas, så ni får se guldklimpen!!
Max och Wilma myser lite...=)
Inget mer för denna gång!!!
Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka fina kort på Nicolas!

Så charmiga :)



Å hundarna ligger och myser..

Hoppas julklappen kommer fram och hälsa alla.

Ha det jättebra!

Massa kramar och pussar från oss i skogen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback