Underhållande...?

Ja jag vet inte, men dom säger för att underhålla sitt bloggande ska man skriva minst en gång om dagen. Yeeeh right!!
Som ni alla märker, så skrivs det bara här när lusten faller på. Kan passa på att tala om att våran panna fungerar just nu lite som den vill. Innan vi fick reda på vad det var för fel i Söndags, så hade vi varma 12 grader mmmm...
Jag är ganska van med kalla hus, men det är inte trevligt. Hur som helst så fungerar den nu när jag ställer in den manuellt. Skjunten fungerar inte på automatik längre, så då får man ligga på alla fyra och ställa om den beroende på väder.( för er som inte vet så är det givaren till varmvatten till elementen) Men det går ju prima tills dom kommer och fixar det. Är bara glad för att vi har värme. Men de såg nog roligt ut med 4 dun täcken i sängen. Hahaha!
Min kära karl har åkt iväg på jobb, ja bara en vecka denna gång. Men det är lika jobbigt ändå. Dom första dagarna ensam i stor sängen är jobbiga. Dom som har sin gubbe hemma tycker nog att det är skönt om dom får sova själva någon natt. Men jag är glad när han är hemma. =)

Nej nu ska jag nog hoppa i badet en stund. Är grå kallt och blåst här nere. Så man blir frysen ända in till benmärgen. Sen blir det MAT!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Madde

Man blir på så bra humör när man vaknar på morgonen och det är 12 grader inomhus haha. Så hade vi det våran första vinter i huset och jag kan säga att jag är glad att vi åtgärdat det! Kramar!!!

2009-01-13 @ 20:16:12
Postat av: Åsa

Jag villinte heller sova själv. Avskyr när Johan jobbar natt.

Postat av: Anonym

hade jag varit hos dig så hade vi kunnat ligga sked ;)

jag önskar att jag hade kunnat vara hos dig hela veckan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ringer imorn.

kram från ho som aldrig kommer sluta tjata om hur mkt ho saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-14 @ 21:01:12
Postat av: Lina

Tjabba! Läget? Nej, det blir ingen utställning i Malmö för oss, James ska få "växa" till sig under våren och så hoppas jag att han har mognat till och är redo för sommarens utställningar istället. Mm, nu håller vi tummarna för att det löser sig med den dumma lagen i the UK. Det finns bara dumma hundägare men tyvärr lockar de här raserna många gånger till sig ena riktiga "rötägg". ;) Å tack för att du gav mig en annan vinkel på programmet "Made in Sweden" och det som hände - du skrev att det var Andreas & Bagge x2 som inte var nog tydliga med att berätta för sångaren varför Desmond kom, och det är faktiskt sant... Så långt tänkte jag inte igår men hade killen varit mer förberedd hade säkerligen situationen varit annorlunda. Du är inte så dum som du ser ut... lol. ;)kram kram...

2009-01-15 @ 18:37:49
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback