En månad sen

Ja jag tror nog att det gått en månad sen jag skrev här sist. Säger som det är, jag är lat och har dålig inspiration. Men jag tycker även att om det är sommar och varmt, så ska man fan ta mig inte sitta inne vid datorn. En sväng på kvällen visserligen, men inte på dagarna. Funderar faktiskt på att åka till bokhandeln och köpa Thomas Bodströms nya bok. Den första var riktigt bra!! Rymmarna hette den, rekommenderas varmt. Om ni vill läsa mycket o sommar så rek jag alla Liza Marklunds böcker och även Stieg Larssons Millennium serie. Det är synd att vi går miste om den 4:e och sista boken skriven av honom och hans fru/sambo kommer inte ihåg hur det var. Allt detta pga av att hans bror och far är så satans giriga.Ursäkta mig....men större praktsvin får man nog leta efter....  Jaja det är inget som berör mig och min underbara lilla familj!!! Älskar dig honey och lill bebben i magen!!! Du kommer bli det sötaste lilla hjärtegull i världen...=)

Over and out!!

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Frida

tack, ja får hoppas på det bästa för steves del.

ja, lite tråkigt och åka ner själv hela biten så jag får helt enkelt skjuta på det.. men det kommer väl fler gånger inom den närmsta tiden. Satsar på augusti nu istället.. massa kramar på er och ta hand om magen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback