Äntligen Måndag!

Eller inte kanske, sitter och planerar min semester.  Vet inte hur  jag ska göra denna sommar, om jag ska ta halva juli och halva aug.  Eller så tar jag hela aug. Men det känns ganska meningslöst att vara hemma utan Peter. Det gör inte saken bättre att han inte vet när han är ledig i sommar. Men jag ser oavsett fram emot semester, blir varm ihjärtat när jag tänker på det. Är trött just nu och känner inte alls någon glädje i det jag  jobbar med. Märker att man tycker så när man jublar över att få åka hem även fast man är ensam hemma. ...=)

Från det ena till det andra, så glänser pälsen på Maxen. Han blev så snygg efter en välförtjänt dusch i går!!
Det kommer bilder lite senare i veckan, har inte motivation just nu.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback