Era misstankar är sanna..=)

Jag ska berätta att vi väntar barn och det är beräknat till september. Är ganska färskt fortfarande och jag har villat hålla låg profil. Men nu är jag snart över den kritiska perioden och jag börjar må bättre för varje vecka som går....=)  Jag har inte haft "morning sickness", utan mest bara mått lite illa dygnet runt och är enormt gasfylld...hehehe! Jag har även legat i brutala smärtor i 1v för ca 1 månad sen. Men nu känns allt mycket bättre, börjar må riktigt skönt. Det är jag oerhört glad för. Många kommer fram och säger; Åhhh njut av den här tiden, det är så underbart att vara gravid!! Men för bara någon vecka sen tänkte jag stilla för mig själv...-Yeah right..!!! Fy satan om jag ska ha så här ont i 7 månader till...nehee det vill jag inte...=)

Men nu blickar vi nyfiket framåt v 12, när vi ska till barnmorskan. Om jag nu hittar något ställe jag kan skriva in mig på..=)

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis!!!!!! :)

2009-03-03 @ 19:41:20
Postat av: Madde

Det blir bättre, jag lovar!!! Efter första månaderna så kommer du att njuta av varenda sekund. Utom sista månaden förstås, då vill man bara ha bebisen hos sig :-) Kram på dig/er!

Postat av: Jonas

Grattis till er :)

2009-03-04 @ 14:48:12
Postat av: Lotta

Va kul! Grattis! Va bra att du har Anns lilla bebis att öva på då ;) Hoppas du mår bra. /Lotta

2009-03-04 @ 17:12:24
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: Annie

Va kul! Grattis!

2009-03-04 @ 17:30:33
URL: http://hazelhill.blogg.se/
Postat av: Danne (Livs)

Grattis grattis!!!

2009-03-17 @ 16:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback