Ja äntligen Fredag!!

Enda skillnad är att kunderna är mer stressade idag och otrevliga med kort stubin imorgon. Det som hjälper är att hålla lugnet och vara äckligt trevlig. Då brukar dom komma på sig själv att dom beter sig som svin. Saknar faktiskt macken i Hällefors. Där kände man alla och man kunde ta kunderna på ett annat sätt. Där kunde man säga rakt ut. - Va fan är det med dig?! Eller - Nu får du skärpa dig, det blir inte bättre för att du skäller på mig....osv. Här nere får man vara glad om dom inte ber en att fara åt helvete. Men det är ju en klick på 10% sur kukar!!! Ursäkta språket!!
Sen har vi resten av alla gulliga och roliga kunder som verkligen uppskattar att man står där bakom kassan...=) Det är dom som gör jobbet roligt, utan alla goa glada kunder kunde det kvitta.
Jag tror nog jag skrattar 80% av mitt pass pga kunder som bjuder helhjärtat på sig själva...=) Ge och ta det gillar jag!

Det jag tycker är synd med dagens mackar, ja det är ju ingen mack längre. Det är ett snabbköp utan en enda penal till duglig reservdel. Jag hade mer är gärna jobbat på en gammal hederlig mack när det begav sig.  Om man hade tur så sålde som kok korv.  Max en hylla med godis, en kyl med dricka. Resten ev butiken var proppad med reservdelar till...ja bilen!!

Från det ena till det andra....En dag utan Ellen DeGeneres show, nej det går inte. Hon är ett riktigt energi piller!!
Jag måste se He`s not that into you!!! Ja det promotar dom på showen just nu!!

Tack sexhelga för dom fina raderna du skrev!!! Puss på dig!

Älskar dig mitt hjärta som snart är på Gotland!!!

Ha det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback