tidsfördriv

Jag vill börja med att tacka Sanna.R för en rolig arbetsdag igår. Dom annars långa 8 timmar som masar sig fram på lördagarna, dom små joggade förbi. Så plötsligt var klockan 16.00 och det var dags att gå hem. Hade fullt med energi och idéer i huvudet när jag kom hem. Men mina ben och rumpa sa; No no no no....!! Så det fick bli ett snabbt riv över med Dammsugaren och in i duschen. sen ner i soffan en stund. Tittade på Beverly Hillbillies, jesus vad jag skrattade. En riktig gammal goo film!! En av många filmer man kan kolla på 100 ggr utan att tröttna. Men min absoluta favorit är Robin Hood- Men in tights!!! Hittar alltid något nytt när jag kollar på den.
Sen var jag bort och fick kvällsmat av svär föräldrarna. Vi kollade på robinsson och jag vet vad du gjorde förra lördagen. Det sistnämnda programmet var riktigt bra. Jag skrattade så jag fick ont i magen. Sen gick jag och Max hem, han gick direkt och lade sig i sin bur. Jag hoppa ner i sängen och läste kanske i 5min. Sen somnade jag.

Nu kommer lite efterlysta bilder på Max.

Ha det!







Kommentarer
Postat av: Lina

Men vad stor Max plutten har blivit, så söt så söt!...Det var på tiden att man fick se lite bilder på honom. Skärpning, young lady! ;) Å vaddå, tycker du att vi slappat mycket när vi varit till Paris och London ihop?? haha... ja i London skyller jag på jetlag eftersom jag kom raka vägen från LA... och jag var väl bara på Sverigebesök även när vi var till Paris, fast jag kom inte raka vägen från LA utan hade ju varit i Sverige nån vecka.. så då kanske jag inte kan skylla på jetlag?! Men den största frågan är dock - vad skyller du på???? hahaha.. .för inte fan såg det ut som du led av att sova!!! Det snarkades så snällt brevid mig... haha... Fast vi hann med en hel del också, eller hur??!!! Kramkram

Postat av: Lina

Nu har du blivit utmanad unga damen. Gå in på:

http://jaysblue.blogspot.com/2009/03/youre-tagged.html



ps. Tyckte vi passade väldigt bra tillsammans som resekamrater. Fullt ös medvetslös, sen slappa, sen käka som FAN... haha...



kram L.

2009-03-24 @ 12:30:13
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad,kolla min blogg.

2009-03-24 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback