Vila!!

Nu är jag ensam igen efter besök av Sandra och Matti. Har precis kommit hem efter en långpromenad med Syster och har fått i mig lite mat.  Sen blir det vila en liten stund, efter det en runda med sabel draken. Men jag ska vänta tills ikväll med det, Max har nämligen fått ett bad. Så jag tänkte han skulle få torka ordentligt, så ska jag gå ut och kamma igenom pälsen på honom innan det är dags för dammsugning. Känns inte som någon större ide` innan dess.

Vi var på natt bowling igår och det var mycket trevligt. Jag var inte riktigt på humör men jag hade kul. Var lite sliten igår kväll. Jobbet sitter i en dag efter, så det var nog därför som jag var slö. Nej nu ska jag kolla om det är något på dum burken man kan "rävsova" till....=)

Saknar min kramiga älskling!!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback