Ännu mer länge sen...

Ja vad ska man säga, för lite tid, ork, vilja...ja osv!!! Det är väl den enda raka sanningen jag kan komma på. Men nu är det i alla fall lite mindre än 3v kvar tills JR ska ploppa ut. Jag hoppas verkligen att den kommer den 28:e eller senare. Jag vill ju faktiskt att pappa Peter ska vara hemma när det väl händer. Det tar ju i allafall minst en halv dag för honom att komma i hamn och ta sig hem. I och med att dom ska ut på många uppdrag längs med kusten upp till Umeå. Dom flesta säger att man som förstföderska får gå över tiden, men 80 % av mina kompisar och kunder har fått på beräknad dag eller 1-2v tidigare än beräknat. Men jag håller tummarna. Vilket jag skulle tro att jag är ensam om att göra, dom flesta vill föda så fort som möjligt när det börjar bli tungt. Jag får hålla mig passiv och vila mycket så att det inte kör igång för tidigt....=)
Ha det gott!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Annars får du komma upp så tar jag och William hand om det, han är ju expert på det området ;) hehe.

Ta hand om magen, kramar och pussar från oss här uppe!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback