äntligen kan jag sitta ute....

Ja nu sitter jag ute på trappan efter en långpromenad och sonen sover så sött i vagnen...=) Tänkte jag skulle hinna in i duschen efter jag är klar med mitt skriveri. Har äntligen fixat min outfit som jag ska ha på 60 års kalaset i sthm. Hande tänkt mig en klänning först, men så blir det inte med mina o sexiga ben. Fy fan...man vill inte förstöra feststämningen pga mina åderbråcks ben....hua!!! Men jag måste gå iväg med det så jag får hjälp. Jag kan inte träna så hårt som jag vill, för knäet svullnar upp och det känns som att knäskålen ska tryckas bort. Men jag har kämpat ner mig 25 kg hittills och det är ju dom sista 5-6 kg som är svårast att gå ner och stanna kvar där. Jaja, vi är friska och mår bra vilket jag tycker är viktigast av allt!!! Men man vill se reppresentabel ut i alla fall, fast att jag är mammaledig och bara går hemma!! Man vill jag tillfredställa karl i huset också....heheheheh....jojo Anna Anka vet ni...hon går inte av för hackor den Bjuvbruttan. Dom ränderna kommer nog aldrig gå ur, inte så jävla bra reklam bitvis kanske, men den kommunen kanske är glad för att få lite positiv reklam. Nej, skämt och sido jag älskar min lilla familj och känner mig älskad tillbaka...=)
Nej nu ringer karln.....=)
over and out!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Ja, tids nog så :)



Gonzan hälsar förresten! :)



Ha d gott!



2010-04-17 @ 15:24:12
Postat av: Linda

Lilla Gonzo grisen....pussa på honom från mig. Börjar bli gammal gubbe nu. Gizmo ( gonzans bror ) börjar bli skraltig, har problem med ryggraden. Det är jobbigt när det händer. Ha det! Kram och hälsa.

2010-04-19 @ 09:59:37
Postat av: Kate

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback