Nu kom regnet..

Men det behövs, så att våran gräsmatta tar sig ordentligt. Å så kom älsklingen hem, det är alltid lika mysigt och skönt. Men nu har han lämnat mig för 1,5 tim  fotboll hos svärfar....=)
Har nyheterna på i bakrunden....säger bara Leif Pagrotsky...men vilka botten napp han försvarar...jesus...
Men det är väl tur att rötäggen får en bra försvarare. Alla mördare, våldtäktsmän, kvinnomisshandlare och pedofiler är ju människor som förtjänar förlåtelse om och om igen enligt vissa....eller??? Högst tveksamt!!!
Men det är ju Sveriges lag i ett nötskal!!! Finns ju kryp hål och konstiga vändningar överallt...
Jaja, det är väl tur att jag är så jävla duktig och präktig själv.....hahahaha...NOT!!!
Nej nu ska jag ta och ägna mig åt sonen innan han ska sova.
Ha det gott alles!!
And don`t  fuck up!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback