Äntligen vår!!

Ja nu äntligen verkar det som att våren har kommit....17 grader och solsken idag. Så finns det några få snö högar kvar, men med sol som idag så dröjer det inte länge förrän allt är borta..=) Vi kommer att få besök av Peters arbetskompis under helgen. Det ser jag fram emot, alltid roligt när folk kommer och hälsar på långväga ifrån. JA för vänner man haft förut här nere visar inte näs roten längre. Tycker det är skam att man inte ens kan höra av sig när  vi fick barn och säga grattis.  Det är nu dom riktiga vännerna visar sig och nya bättre har vi fått. Jag tycker det säger ett och annat när vänner 54 mil bort kommer och hör av sig mer än dom som bor i stan 2 mil bort. Sen kanske det är så att dom inte tycker om mig, men då kan man tala om det. Så jag har en chans att bättra mig, för jag har inte en sport mössa annars.
Vi är i alla fall glada för dom vi har och fått. Ni vet vilka ni är så sug åt er!! Bättre några få riktiga, än en massa ytliga.
Vi kommer att göra ett celebert besök upp i skogarna. Stannar till där en sväng när jag åker hem ifrån blå kulla...=)
Nej nu ska jag umgås med min lilla familj!!! Men ack så goo!!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback