Ska göra ett nytt försök!!

Tjena alla monsterdiggare!!!
Hur skadad blir man av att titta på Trasan och Barnarne....:) Men dom är sååå jäkla bra!! Ska nog använda denna blogg till lite lätta på hjärtat plats tror jag. Om jag nu har något vettigt att komma med.. Slog mig precis ( efter att jag läst lite av gamla inlägg) Man var bra på att ljuga ibland. Tror det var för att man ville inte att alla skulle veta att man inte är king kong jämnt. Men sen jag fick Nicolas och allt annat som har hänt efter det. Så har jag fått en helt annan syn på livet. Jag värderar och prioriterar på ett helg annat sätt nu. Och lever verkligen som jag lär. Vissa saker funderar jag längre på än annars. Jag säger vad jag tycker direkt istället för att ha ett utlägg om varför, hur och när. Känns mycket skönare. Sen att ha ett barn av eget kött och blod som älskar en över allt annat på jorden...... Ja det går inte att beskriva för någon som inte har barn själv. Så fantastiskt.....för vad som än händer, så kommer jag alltid lilleman vid min sida. Mamma älskar dig så mycket. Saknar dig så mycket när du är hemma hos pappa....:) Men jag vet att han är oftast bara 700 m bort och får komma och hälsa på..... Glad för att jag och Peter kan prata om allt mellan himmel och jord. Han är verkligen en klippa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback